Forum dyskusyjne dla rodziców

Nie jesteś zalogowany na forum.

Puszka
Użytkownik
Data rejestracji: 2012-12-25
Liczba postów: 60

Odp: Jakie są zalety kampanii Google Ads?

Właśnie zastanawiam się na przeprowadzeniem kampanii sem jeśli chodzi o mój sklep internetowy z bielizną.  Szczególnie zależy mi na reklamy Google Ads. Czy korzystaliście może z takiej opcji promocji biznesu online? Jakie są zalety takiego rozwiązania?

Offline

radioDJ
Użytkownik
Lokalizacja: Łańcut
Data rejestracji: 2015-04-02
Liczba postów: 30

Odp: Jakie są zalety kampanii Google Ads?

Ja od blisko roku korzystałem z kampanii Google Ads. Efekty w postaci zwiększonych przychodów ze sprzedaży były widoczne już po miesiącu kampanii. Jedna z najważniejszych dla mnie zalet to kontrola nad długością trwania kampanii i harmonogramem. Sam decyduję jak długo trwa kampania.

Offline

katalizator
Użytkownik
Lokalizacja: Chorzów
Data rejestracji: 2015-04-02
Liczba postów: 22

Odp: Jakie są zalety kampanii Google Ads?

Dla mnie wielkim plusem dla Google Ads jest niewątpliwie pełna kontrola kosztów. Reklamy linków sponsorowanych Google Ads pozwalają na przejęcie całkowitej kontroli nad wydatkami. Koszty na działania marketingowe ponoszę  tylko wtedy, kiedy użytkownicy dokonają interakcji z reklamami – klikną lub np. obejrzą film.

Offline

dzidek
Użytkownik
Lokalizacja: Bydgoszcz
Data rejestracji: 2015-04-02
Liczba postów: 17

Odp: Jakie są zalety kampanii Google Ads?

To bardzo ważny atut @katalizator. Płacisz tylko za realne efekty działań reklamowych. Ja również zastanawiam się nad tego typu kampanią dla  mojej witryny z internetowymi szkoleniami.

Offline

radioDJ
Użytkownik
Lokalizacja: Łańcut
Data rejestracji: 2015-04-02
Liczba postów: 30

Odp: Jakie są zalety kampanii Google Ads?

Dodam jeszcze, że reklamy Google Ads pozwalają na pozyskanie użytkowników na Twoim portalu, którzy w innym przypadku, mogliby nigdy go nie odwiedzić. Każdy z takich użytkowników to Twój potencjalny klient. Reklamy linków sponsorowanych otwierają nowe możliwości rozwoju i budowania relacji z klientami.

Offline